ونکوور بهترین شهر آمریکای شمالی برای زندگی
نوشته شده توسط : یاسین
       ونکوور بهترین شهر آمریکای شمالی برای زندگی

رده بندی سالیانه بهترین شهرهای دنیا از نظر کیفیت زندگی امروز از سوی شرکت مرسر اعلام شد و ونکوور همچون سال گذشته به عنوان بهترین شهر آمریکای شمالی برای زندگی شناخته شد.

در رده بندی جهانی ونکوور در رده پنجم جای گرفت و دیگر شهرهای اصلی کانادا تورنتو ، اتاوا  و مونتریال به ترتیب پانزدهم ، هفدهم و بیست و سوم شدند.

گوردن فراست از مدیران ارشد مرسر درباره حضور شهرهای کانادایی در رده های بالای جدول بهترین شهرهای دنیا گفت :«هر سال آمار و اطلاعات گردآوری شده از شهرهای دنیا به ما یادآوری می کند کانادا در شرایط خوبی قرار دارد. باید توجه داشت اختلاف کیفیت بین ۲۰ شهر برتر دنیا بسیار اندک است.»

شهرهای اروپای غربی رده های بالای جدول را در کنار ونکوور از آن خود کردند . وین در رده اول و زوریخ در رتبه دوم قرار گرفت. در انتهای جدول نیز شهرهای آفریقایی و خاورمیانه جای گرفتند. از جمله مهمترین فاکتورها در تهیه این آمار ، میزان وجود امنیت در شهرها است که هیچکدام از شهرهای آمریکای شمالی در این زمینه جایگاه مناسبی نداشتند. ونکوور ، کلگری ، مونتریال ، اتاوا و تورنتو به طور مشترک در جایگاه شانزدهم قرار گرفتند و هیچ شهری از آمریکا در بین ۵۰ شهر برتر دنیا نبود!!

لوکزامبورگ ، برن ،هلسینکی و زوریخ از این حیث در دنیا برتر هستند.

ونکوور کانادا

در آمریکا شهر سن فرانسیسکو به عنوان بهترین شهر از نظر کیفیت زندگی شناخته شد که در دنیا در رده بیست و هشتم قرار می گیرد.

مرسر برای تعیین کیفیت زندگی در شهرهای جهان فاکتورهایی چون کیفیت بهداشت و درمان عمومی ، آموزش ، سیستم حمل و نقل ، تفریحات ، مسکن ، فضای اقتصادی و شرایط سیاسی را در نظر می گیرد.

ونکوور بهترین شهر آمریکای شمالی برای زندگی





:: برچسب‌ها: ونکوور بهترین شهر آمریکای شمالی برای زندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 762
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: